Иқтисоднинг «ўзбекча» модели

Бу кунлар тарихда қолади. Монопол ташкилот GM Uzbekistan 47 кунда йўқ жойдан 10 000 000 (ўн миллион!) сўм ишлаяпти.

Бундай «кучли» маркетинг сиёсатига замонавий иқтисод фанининг «оталари» бўлган Адам Смит, Жон Милл, Жон Кейнс, э, керак бўлса, «Капитал»нинг муаллифи Карл Маркс ҳам ҳавас қилса, арзийди. Жаҳон банкию Халқаро валюта жамғармалари ўрнак олсин, ривожланишнинг GM Uzbekistan’ча моделидан.

Буёғига шу биргина муаммо қоляпти: ойлик ва даромадларни ҳам машина нархларига мослаб «учириш»ни ўйлаб топишимиз керак.

Мусанниф Адҳам

Изоҳ қолдириш

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *